Suara Anak Jati Pitas

Suara Anak Jati Pitas

Pihak berkuasa Pitas tidak mengambil berat blog/web dari Pitas

Saya telah melihat dengan jelas perkembangan IT di Pitas dengan wujudnya banyak blog-blog seperti ini yang dihasilkan oleh orang Pitas. Perkembangan terkini yang sangat memberangsangkan ialah dengan kewujudan portal info yang secara langsung menggambarkan tentang Pitas iaitu http://pitasonline.net. Selain itu, ada juga portal khas untuk memuatkan berita-berita unduk ngadau (saya dapat tahu semua ini dalam satu buku aturcara semasa Pesta Bengkoka 2009). Semua blog/web ini memuatkan tentang Pitas dan secara langsung telah menyumbangkan sesuatu yang sangat bermakna untuk menaikkan nama Pitas. Seperkara lagi yang sangat penting ialah Pitas telah membuktikan bahawa ia tidak ketinggalan dalam bidang internet dengan adanya blog/web seperti ini.

Jelas terbukti bahawa pihak bertanggungjawab Pitas tidak sedikitpun mengambil perhatian berkaitan perkembangan sihat ini. Apa salahnya jika wujudkan satu kumpulan penggerak untuk mempromosikan Pitas di internet. Jika saya melihat dengan kaca mata saya, saya boleh kelaskan kualiti website yang datangnya dari Pitas ini bertaraf profesional.

Adakah setelah blog-blog ini memuatkan yang mengutuk situasi ini barulah diberikan perhatian?

0 comments:

Suara Anak Jati Pitas

Followers

Komuniti Utara Sabah

Jauhi Politik Wang

Jauhi Politik Wang

BlogMalaysia.com