Suara Anak Jati Pitas

Suara Anak Jati Pitas

Tertarik dengan artikel ini

Luahan dari salah seorang ahli PONET iaitu Ozzay

Saya mengambil kesempatan untuk ucapkan setinggi tahniah atas kejayaan portal KUSnet ini yg berjaya mengumpul ahli forum yg sungguh muhibah dan saling hormat menghormati. Apa yang saya lihat Portal ini berjaya menyatukan semua peminatnya dalam satu bumbung melalui KUSnet yg berlandaskan forum komuniti dan yg paling disukai ramai ialah Radio Online PONET.fm. semakin hari semakin mantap dan mengamit peminat yg mendengar celoteh DJ-DJ yang terbaik di Gerai Ponet.fm. (macam biasa juga bah!!)...

Susunatur portal ini memang menarik dan teratur. Pentadbiran yang tersusun rapi. Sentiasa peka dengan perkembangan semasa dan sentiasa juga mendengar pendapat2 ahlinya.

Banyak perbezaan dengan portal forum komuniti yang lain. Dalam forum KUSnet juga banyak yang menampilkan serta menyajikan artikel2 yg membina minda serta berinformasi. Amalan hormat-menghormati antara ahli terjalin kukuh dalam KUSnet. Aktiviti dalam dan luar sering juga menjadi tali penghubung siratulrahim yang mana tak kira bangsa, agama dan pangkat serta rupa. Itu yang saya tertarik sangat dengan cara pentadbiran ketua dan staff KUSnet yang tak pernah mengenal jemu dan penat lelah. Sering mencetuskan idea-idea yang bernas dan kreatif serta inovatif.

Sekali lagi saya menyeru kepada pengendali portal forum komuniti diserata Malaysia, Contohilah KUSnet yang semakin hari semakin tersusun dan menarik perhatian ramai. SYABAS KUSNET!!! Teruskan pengkaryaan anda semua.

0 comments:

Suara Anak Jati Pitas

Followers

Komuniti Utara Sabah

Jauhi Politik Wang

Jauhi Politik Wang

BlogMalaysia.com